Facing the Void
Alpinismul este văzut ca o activitate elitistă si periculoasă. Când presa de masă vorbește despre alpinism, aceasta este în general legată de o dramă sau o exploatare. Alpiniștii sunt apoi plasati în două categorii. Pe de o parte, super-oameni imprudenti, angajati într-o luptă de moarte cu muntii.