Faster
Max has always loved going fast. She doesn't know how to do it any other way. So when she discovered karting, it was obvious: she would become an F1 champion. The junior competitions followed one after the other, and so did the victories. Yet, at 17, no team would take her on. Her main mistake: being a young woman in a man's sport. Only a completely unpredictable former second-rate driver still believed in her potential. A single goal: to make Max the fastest.