Finding The Money
FINDING THE MONEY follows American economist and academic Stephanie Kelton on her journey to reframe the national debt debate. By introducing the public to an economic concept called Modern Monetary Theory, or MMT, Kelton shares how democracies around the world can fight the biggest challenges of the 21st century.