Headspace
The film starts with a freak accident, where Gus, Sophie and Max of the Andromeda Galactic Bureau of Investigation (AGBI) and their microscopically minuscule rust-bucket of a spaceship, The Rusty Nail, take up residence inside 14-year-old Norman’s brain. They can see what he can see and hear what he can hear. The nanosized crime fighting aliens must enlist Norman’s help to save Earth from Zolthard, an evil intergalactic villain who is now stuck in the school principal’s head.