Hometown Holiday
Krista is starting this New Year with a new business and a resolution to be more selective with who she dates. When Krista meets Ryan Rourke, an entertainment lawyer from LA, the two really hit it off. Ryan is in her hometown to sign a local rancher turned viral signing sensation as his new client. Now with Krista also in Rust Creek, maybe there is more of a reason to stick around. Both are holding onto things from their past and are forced to make some decisions if they truly want to be together.