Childcare is a constant topic of discussion between Nika and Tom, until the seemingly perfect nanny, Manu, enters their lives, easing the burden on their overstressed family. Nika connects well with the creative Manu, but Tom remains skeptical. However, when Tom drives Manu home and she's attacked by a stranger, they both realize just how little they truly know about her.