Determined to uncover the truth behind the threat to her family's historic inn, Elli takes a covert job as a chauffeur. Her mission is to find out if her enigmatic new boss, Lucas Hansen, is behind the sabotage. Lucas is the right-hand man to powerful entrepreneur Viggo Berg. As Elli delves deeper into Lucas's world, the lines between suspicion and attraction begin to blur, leading to unexpected discoveries and intensifying emotions. Elli works to uncover the truth, trying not to let her growing feelings for Lucas compromise her investigation.