Inside
Sarah is still grieving the loss of her boyfriend in a shattering car crash that left her partially deaf. Alone and carrying a baby, Sarah faces a mysterious woman--an adversary who will stop at nothing to snatch her unborn child. Trapped and disorientated, barely able to hear the evil that stalks her, Sarah must survive the night. Never underestimate a mother's protective fury!