Käthe und ich - Papakind
Ten-year-old Emma lives on a farm with her mother Hannah after her parents' divorce. She has broken off contact with her father Alexander, whom she blames for the separation. Even when her father is dying of aggressive cancer, Emma remains hostile. Paul and his therapy dog Käthe are called in to help.