Amor Proibido
A young Macedonian Darko lives illegally in Germany and makes his way through the urban jungle with all permitted and prohibited means. When he slips into an amour fou with the mysterious married German Alina, who threatens to lose his head completely. His bond with friends and his mother, his entire existence and the hope for a better life are at stake.