Lena Lorenz - Das Leben ist jetzt
Ina and Felipe Fromme are eagerly anticipating the arrival of their first child; however, their joy is shattered when Ina discovers a lump in her breast. In desperation, she turns to her midwife, Lena Lorenz – challenging both women as they face a grim reality. Diagnosed with cancer in the second trimester of her pregnancy, Ina must make a difficult decision. Doctors inform her that beginning chemotherapy is a possibility, with the fetus being adequately protected. This revelation becomes a pivotal moment, testing their hopes and resilience as they navigate through the unexpected and daunting circumstances.