Dream Team 1935
“Dream Team 1935” is a sports drama based upon true events. It tells the story of the first European Basketball Championship in Geneva in 1935 – and how an unknown team, from a largely unknown country, defied the odds and much skepticism to get to the winner’s podium. An amazing true story of impossible odds, improbable heroes and an incredible moment in history.