Livid
From Julien Maury and Alexandre Bustillo, the filmmakers behind the acclaimed movie Inside, comes this riveting and fiendishly suspenseful horror-thriller. After nursing intern Lucie tells her boyfriend William that a comatose patient is rumored to have a trove of riches in her home, William convinces Lucie and his brother to stage a robbery on Halloween night. But once inside the eerie house — a former dance academy — the home invaders discover it hides demons from a violent past…and they have been unleashed.