Munay Dances – A Special Journey
Munay, a lovable 75-year-old woman, radically breaks all ties after 27 years in the Black Forest to find herself. Her experiences on an extraordinary journey through Germany testify to an insatiable spirit of adventure and a deep yearning for self-discovery. She travels alone from Constance to Flensburg with light luggage and a small tent.