O Poder da Voz
Max Baumbacher is the youngest German talk show host in television history. For eighteen years, the now 52-year-old has dominated the German TV show business and enjoys prestige, fame and money. Late night show host Max Baumbacher wakes up one morning with an unusually deep, almost magical voice. The news of this unprecedented change spreads worldwide in a very short time and causes the presenter to hide from the public in his manager's Spanish villa. When Max meets the young, crazy Fida and his depressive son from a previous relationship unexpectedly visits him, Max has to face his past.