Paris au mois d'août
Paris in August is a 1966 French romantic comedy film directed by Pierre Granier-Deferre and starring Charles Aznavour, Susan Hampshire and Michel de Ré. It is an adaptation of the 1964 novel of the same title by René Fallet. The film marked the final appearance of the star Etchika Choureau, who retired from acting. It was shot at the Boulogne Studios in Paris and extensively on location around the city. The film's sets were designed by the art director Bernard Evein.