Picasso: A Rebel in Paris
Fifty years after his passing, we embark on a journey through his Paris, amidst sunshine and shadow, convictions, and contradictions. From a young, impoverished foreigner to a 20th-century icon. Above all, the creative energy of a revolutionary genius, and anational museum dedicated to him in the heart of the French capital. 6,000 masterpieces, 200,000 archival materials. The most extensive collection in existence for the painter who never concealed a thing about himself.