Recep İvedik 2
Recep Ivedik goes through a number of adventures once again in the sequel. His grandmother, who is as hirsute as he is and loves to play PlayStation, wants him to find a job, start a family, and become a respected member of the community. If he doesn't, he won't inherit his grandmother's only possession: a mysterious chest. To fulfill his grandmother's desires, Recep once again stumbles from one adventure to the next, until he is actually holding the chest in his hand. It contains something totally unexpected.