Santoalla
Martin și Margo s-au mutat la Santoalla în căutarea unei vieți simple departe de oraș, dar a început un conflict de un deceniu cu vecinii lor din mediul rural, care a culminat într-o crimă șocantă care avea să dureze ani de zile pentru a fi rezolvată.