The Shadow Hour
In 1942, Christian writer Jochen Klepper lived with his Jewish wife and stepdaughter in Berlin. When the deportation of his wife and stepdaughter was imminent, Jochen faced the alternative of his career or marriage. The family made an unheard-of decision.