Small Town Killers
Ib and Edward are two small-town craftsmen, tired of their lifeless marriages, and dream of living the good life again. After a huge fight with them, and during a drunken stupor, they hire a Russian hitman to kill the women. But they have badly underestimated their wives, and this becomes the start of a crazy journey, where both sides never imagined how complicated 'til death do us part' could be.