Son Mektup
Pilotul Căpitan Salih Ekrem este un ofițer tânăr și unul dintre primii piloți otomani. În februarie 1915, în timpul primului atac al flotei britanice, Salih Ekrem își încredințează fiica, pe Gülmelek, bunicii ei care urma să părăsească Istanbulul și să meargă la Gallipoli zburând cu unul dintre primele avioane. Într-o zi, în timp ce se afla în aer într-o misiune de recunoaștere, Salih se grăbește să ajute un grup de personal medical turc, printre care se afla și o tânără asistentă pe nume Nihal, moment în care sunt atacați de două avioane englezești. Deși este grav rănit de pe urma bătăliei, reușește, cu ajutorul asistentei Nihal, să salveze un tânăr băiat pe nume Fuat. Orfan, Fuat se adăpostește sub aripa asistentei Nihal, a Doctorului Căpitan Ragip, a asistentei Erika și a căpitanului Nusratului, Căpitanul Hakki. Văzându-și proprii copii reflectați în Fuat, Micul Veteran, cu toții fac tot ce le stă în putință pentru a-l proteja pe acesta. În mijlocul celor mai violente și înspăimântătoare zile ale războiului, Fuat va fi forța ce îi va aduce împreună pe Căpitanul Salih și Nihal. Atunci când datoria îi cere lui Nihal să se întoarcă în Istanbul, această apropiere va înflori într-o mare dragoste exprimată în scrisori.