Soultribe
The artists and visionaries Stefan and Jenny, Patrick and Johanna as well as Maik and Dunja master the hurdles between family life, partnership, gender roles and professional projects as well as creative individual development together. "Soultribe" touches us with its genuine, authentic actors who openly present their inner and outer development story with all its doubts, setbacks and, at the same time, the courage to take unknown steps.