Spreewaldkrimi - Zwischen Tod und Leben
In the tenth installment of the Spreewaldkrimi series, Commissioner Krüger confronts personal guilt as he battles the machinations of a powerful energy cartel and fights for his life. Knut Hellstein, involved in the energy industry, finds himself ensnared in its web of intrigues and urgently seeks Krüger's help. Just as Krüger is grappling with his inner demons, Hellstein's unexpected arrival at his doorstep plunges the commissioner into a dangerous world of corporate deceit, forcing him to untangle the complex power plays threatening to destroy them both.