Tocados Pelo Sol
Claire is vacationing with her sister Zoe and mother Sophie at a resort hotel in southern Spain. Sophie spends her days by the pool and shows a minimum of interest in her daughters. In the beginning Claire clings to her older sister Zoe, who mercifully lets her tag along. But when Zoe meets a boy her own age, Claire is left alone. By the beach Claire befriends Amram, a young Senegalese beach vendor. As their relationship deepens, Claire tries to help him, but unintentionally ends up making his desolate situation even worse.