The Legend of the Christmas Witch 2: The Origins
Monica Bellucci stars in this prequel to "The Legend of the Christmas Witch", that recounts the origins of the legendary Befana. After young Paola is saved from the stake by Dolores (Bellucci), her hard witchcraft apprenticeship begins.