Vremea umbrei
În 1942, scriitorul creștin Jochen Klepper locuia cu soția lui evreică și fiica vitregă în Berlin. Când deportarea soției și fiicei lui a devenit iminentă, Jochen s-a confruntat cu alegerea între cariera și căsnicia lui.