Those Who Walk Away
A first date takes a perilous turn when Max and Avery visit a haunted house that's home to a sinister creature that rots the body and soul with one touch. As the night turns into a deadly game of cat and mouse, they soon begin to realize the trauma they share may either save them or erupt into an unforgettable nightmare.