Place of Bones
On a remote ranch, a mother (Heather Graham) and her daughter fight for survival when a wounded outlaw seeking refuge brings a notorious bank robber and his ruthless gang, all desperate to reclaim a stolen fortune, right to their doorstep in this action-packed horror western.