Valley of Light
Eighty-seven years after the first ascent in the Sarca Valley, this film explores its legendary climbing history. Through thrilling footage and voices like Ondra, Manolo, and Messner, it weaves tradition and modern sport climbing into one powerful story. Official Selections across Europe.