Wildcat
An ambitious reporter (Georgina Campbell) stationed in the Middle East is taken captive after a militant group ambushes her convoy. Convinced that the young woman is hiding her true identity, they’ll stop at nothing to extract information crucial to the success of their upcoming terrorist attack. With time running out, she must find a way to survive and turn the tables on her assailants.