Private detective Wilsberg is tasked with uncovering evidence that a family counselor has been manipulated, but before he can delve any further into the case, the counselor becomes the victim of a fatal shooting. Meanwhile, Wilsberg's client, Peter Oldendorp, is embroiled in a fierce custody battle with his wife Natalie over their daughter Franzi. As tensions escalate, Wilsberg must navigate through personal conflicts and dark secrets to solve the mystery and bring justice to the perpetrators in a case that has become dangerously personal.