The True Adventures of Wolfboy
A coming of age journey about a boy with an illness that causes hair growth over the entirety of his face and body. After a disastrous carnival experience, he goes in search of his mother who abandoned him at birth. In the wilds of New Jersey he finds fast friends, but is pursued by an enigmatic carnival owner, and a police officer enlisted by his father.