Young Einstein
Growing up on an apple farm in Tasmania, young Albert Einstein makes various scientific discoveries and winds up in plenty of unusual circumstances. The goofy, shock-haired Albert develops the theory of relativity and subsequently promotes his revelation in Sydney, where he falls for the lovely Marie Curie and somehow manages to invent rock 'n' roll.