100% Wolf: Legend of the Moonstone
Freddy Lupin is heir to a proud line of werewolves but receives a shock on his 13th birthday when his first "warfing" doesn't go according to plan.
Night of the Poodle
Freddy Lupin manages to convince the pack elders to let him sit the Howlington Academy's entrance test; Freddy must use all his poodle wits and his best friend Batty's help, to win a place at the historically wolf-only academy.