Coast Australia
The network of fortification to protect 'Fortress Sydney;' how to make lime as the convicts did; the geological secrets of the city's harbor.
An Australian community overcoming wretched beginnings by renewing island family ties; coral history; a bloody tale of cultural misunderstanding.