Almost Paradise
When hypertension forces DEA agent Alex Walker into early retirement, he decides to move to a tranquil beach he visited years ago.
Finding Mabuhay
When an ex-DEA agent retires to a tranquil, out-of-the-way resort in the Philippines, he finds himself falling back into his undercover operative ways when he's pulled into a drug sting run by the local police department.
It's Personal
When the body of a friend of Detective Alamares washes up on a beach, Alex suspects the international smugglers who just checked in at the resort may be involved; while Ernesto tracks down the murderer, Alex goes undercover with Detective Kai.
When a crew for a reality TV show exploring sunken WWII battlegrounds arrives at the resort, Alex's need for rent money ensnares him in an illicit dive operation with potentially catastrophic consequences.
When a typhoon hits the island, criminals and their hostages become trapped inside the police station; Alex must find a way to save his friends as well as a sworn enemy.
Alex, feeling competitive, races to solve a murder before a celebrated detective can find the killer; things take a turn when Alex realizes the crime leads back to the murder of Kai's mother 15 years earlier.