BTOOOM!
The Bloody High School Girl
A normal high school girl is betrayed by her neighbors; after being forced to participate in the game, she is again betrayed by the people who were supposed to be her team.
While chasing a mystery girl, Ryota runs into Taira Kiyoshi who helps fill in the blanks in his memory.
Kira Kosuke's true nature emerges while on the island, and he faces off with the best BTOOOM! player in Japan.
A corpse floats by Taira and Sakamoto while they are eating lunch; when Sakamoto leaves to investigate, he finds a gruesome scene and a familiar figure.
In a moment of danger, trust issues emerge between Taira and Sakamoto; Sakamoto wants to save everyone, including the girl who tried to kill him.