Der Kommissar
Der Kommissar is a German television series about a group of detectives of the Munich homicide squad. All 97 episodes, which were shot in black-and-white and first broadcast between 1969 and 1976, were written by Herbert Reinecker and starred Erik Ode as Kommissar Herbert Keller. Keller's assistants were Walter Grabert, Robert Heines, and Harry Klein who, in 1974, was replaced by his younger brother Erwin Klein.