Familie Anders
In the office of Fabian Anders, a new couple appears: Rebecca Renner and Mario Kortner. They have been having an affair for a long time, but Rebecca is tired of being the perpetual mistress. She demands that Mario leave his wife, a separation he surprisingly follows through with. However, instead of finding happiness, Rebecca plunges into a new affair, searching for fulfillment in unexpected places.
Couples therapist Fabian Anders resides with his family in a unique "nest model" setup on a farm near Leipzig. Although he successfully aids his clients, he struggles with his own issues. Renowned surgeon Dr. Leander Herzog and his wife Liv visit Fabian's practice, facing a severe relationship crisis due to conflicting desires for their future. As tensions rise, Fabian finds himself challenged to resolve their issues while confronting his own personal struggles. The story delves into the complexities of modern relationships and the pursuit of harmony in both personal and professional realms.
Couples therapist Fabian Anders skillfully navigates the turbulent waters between his new clients Katja and Oliver Koch, offering sensitive mediation. However, his own marital life is in turmoil. Fabian feels overwhelmed as his estranged wife Paula seeks to alter the well-established nesting arrangement. She wants to include her boyfriend Alexej in their family life, much to Fabian's dismay. As personal and professional challenges collide, Fabian must find a balance between his commitment to helping others and the upheaval in his own world.