Harts of the West
A middle-aged lingerie salesman (Beau Bridges) buys a dilapidated Nevada ranch, following a coronary episode.
A new ranch hand (Mark Harmon) is smitten with Alison (Harley Jane Kozak); a moving van from Chicago shows up empty.