La Jauria
After the female leader of a student movement disappears, a police squad made up of women puts their lives at risk in order to find her.
Breathe Deeply
The questionable practices of a teacher unleash a wave of feminist protests that paralyze the educational community.
Elisa comes face to face with a leader of one of the packs and seems to have material that could guide her to Blanca.