Lastman
You're a Dumb Ass, Aldana
Richard Aldana is trying to survive in the violent and corrupted city of Paxtown. When his friend Dave is kidnapped in the street in broad daylight by masked thugs, he begins looking for him with the help of Dave’s daughter Siri.
After Dave's death, Richard and Siri move into the boxing club and begin to get to know each other better, but they don't know that Senkova has other business plans for the place.
Richard takes Siri to a clinic after the confrontation with Eric Rose as she’s in a critical state and he must borrow money from the mafia to save her, but doctors are amazed by Siri’s MRI and her future is uncertain.