Ihr Auftrag, Pater Castell
Thou shalt not kill, states the Fifth Commandment. But who follows these old rules anyway? When violent death rattles the pillars of the Church, the Vatican knows whom it can turn to for quick, efficient and discreet help: Father Simon Castell, the Vatican's own troubleshooter! Though his partner Marie, a Munich police inspector, is not religiously inclined, the single priest and the single mother are a match made in heaven!