The Little Prince and Friends
The Little Prince takes Charlotte and Elijah on an adventure to discover the universe and its inhabitants.
Charlotte is under the spell of her new digital pet and forgets to play with her friends. When she meets the shepherdess with Elijah, the Little Prince and the fox, she only has eyes for the 'ZauKu'.