Letzte Spur Berlin
Justina Novak sets out one morning, filled with nerves yet hope, as she heads to her final school exam. But she never arrives, and her sudden disappearance shocks those who know her. The search to uncover what happened takes investigators deep into her world, exposing unexpected details and leaving family and friends desperate for answers.
Ina Rehnitz, a young journalist happily in love, is struck by a car on her way to a newsroom meeting while her boyfriend Lars Brehm watches in horror. The driver flees, leaving Ina to recover from her injuries while grappling with hidden truths that surface in the investigation. As she rebuilds her life, Ina must confront betrayal, resilience and the fragile balance between love and justice.
After 27 years in prison, Steffen Bogner, once part of the Revolutionary Front, is released. His sister Susanne collects him and takes him to a new apartment she has prepared in hopes of helping him start over. As Steffen struggles with freedom and a changed world, both siblings confront their shared past, searching for redemption and a fragile chance at reconciliation in an uncertain present.