Licht Aus
In an unprecedented experiment, eight celebrities, including Pietro Lombardi and Jochen Schropp, take on the ultimate challenge. They try to survive in complete darkness for a full 120 hours.
As the experiment reaches its half-way point, tensions rise. An event surrounding Pietro Lombardi causes unrest, and he may have to end the experiment early. The first group challenge is a feat of strength for the nominees.