My Crazy Obsession
From the hours of cleaning and maintaining collections, to the thousands of dollars spent on their jaw-dropping extreme manias, MY CRAZY OBSESSION takes you inside the lives of those who obsessively collect everything from dolls and stuffed animals to condiments and washing machines.