Olympus
Follows Hero on his journey as he transforms from a fresh-faced and raw young man to a ruthless leader of man and match for the gods themselves.
Hero is arrested and turned over to Prince Lykos when he attempts to confront King Aegeus; Daedalus unveils plans for the ultimate war machine that will cripple Athens.
Hero is pressured by Medea and Aegeus to solve the Lexicon's riddle, but he remains skeptical of their true intentions.