Para - Bani rapizi
Patru tinere, Jazz, Fanta, Hajra și Rasaq, sunt cele mai bune prietene și au crescut pe străzile dure ale Berlinului. Aflate pe punctul maturizării, pe cele patru le așteaptă un viitor nesigur.